Film Sunmak Bizim İşimiz Hoş Geldin!

Film veya Müzik Ara

Abluka Alarm - Unut Dedi Hatıram (Feat. Sagopa Kajmer)


Abluka Alarm - Unut Dedi Hatıram (Feat. Sagopa Kajmer) Laedri Yoklugunda insa etigim o hayali Bir anlik ofkeyle yerle bir ettim Agir bir bilanco hayatta kalan yok Pismanlik duygusu kendimi ihbar ettim Ifsa et! Sucluyum saklamak sonucsuz Yahut infaz et varligim luzumsuz Yaranmak imkansiz agzinla kus tut Alti yil devamli gittim kanaat notum sorumsuz! Bir hayale adanmis yarim bir oykuyuz Arar ve sorarlar yokuz ki surgunuz Hangimiz ters hangimiz duz hangimiz yaz hangimiz guz Mechul bir dortluyuz En degerli armagan ask hayatta gordugum Garip bir hediye kurdelasi kordugum Bogustugum ilmik cozulmez niyetli Bu bosluk yasantima ilkokuldan meyilli Benim samimi dostum kafamdaki duygularim Maalesef munferitim onlarinda cani sikkin Asina degildin luzumsuz kinaye Amiyane bi tabir hep ayni terane Bir birine surtecek iki liram yok cebimde Hayatla inatlastim hayalimin pesinde O halde musade vakur bir ifade Laedri mahlas dervis-i virane 2x Dayan bu badireler de geçici bak inan Uzatma git beni unut dedi hatıram Bak haline yerle bir oldun oyun değil yaşam Ne seyrine ne keyfine ve de rengine kan. Savas Oncelerden kararliydim buyuyecektim cocuk yasta Hediye yaptim kendime ve postaladim yillara Icini actim baksin karsimdaydi süveyda Gorulmez bir kaza dostum buyumusum galiba Birikimlerim yazdiklarimdan ibaret bilinmeli Sayfalarda mutluluk varsa yanlis silinmeli Biz hayatin iscisi dost elimizde emeklerle Arayarak bulursun elbet durustlugu yureklerde Kapkaranlik bir oda icinde los lamba Kagit ustunde kalem koltugun ustunde ben Cocuklar yaziyorum ya kizarsaniz yeniden Dostlar uzmeyin zaten gonulde var cilem Benim bildigim hersey yanlis hayatta lakin Seninde gordugun uzere bulmaliyiz dogruyu canim bu yasamda Neydi dogru neydi yanlis? derken ellerimde kaldi cok soru Cevaplari yok herseye saskinim Bak yakala beni ve cumlelerimi kat hayatina Derinlik uzmanindan yazilmis bir not sana Goruyorum ruyalarimda tum gercek dostlari Yitiriyorlar saygilarini ben sarki yapmadikca 2x Dayan bu badireler de geçici bak inan Uzatma git beni unut dedi hatıram Bak haline yerle bir oldun oyun değil yaşam Ne seyrine ne keyfine ve de rengine kan. Kimisinin ne keyfine ne rengine kan delikanlı Ben de büyüdüm ve küçülmek istiyorum an be an Ah istemekle olsaydı her istek Ve yerine gelseydi içinden geçen dilek Tadına tuz biber çalınırdı hayatın koca bebek Gel gel geçelim konunun en hakiki merkezine Ve aşka dalalım ve nakşa geçelim Kendimize güvenli bir yol seçelim Bulana kadar toprak eşelim bir gün sende ağlayacaksın be neşelim Senin baktıkların senin battıklarındır. Neye meyil ettiysen ona doğru yollanırsın. Gönül kuşunu hangi avcı vurduysa onun yanına uğurlanırsın. Herkes bir yolcudur yoluna kurban olduğum. Şimdi bana burayı tapulamış bir dünyalı gösterin Ve şimdi gösteremediklerinizle övünün. Ben en doğruya en yanlışlardan geçerek ulaştım Sizin bataklıklarınızdan gül bahçesine nihayet ulaştım. Bir sebep ve bir sonuç biri dipte biri en uç Her sorumun cevabı neredeyse korkunç Ayaklarına kapandığım halim ilginç Kabuğumdan taşırmak istemediğim içimdeki utanç! 2x Dayan bu badireler de geçici bak inan Uzatma git beni unut dedi hatıram Bak haline yerle bir oldun oyun değil yaşam Ne seyrine ne keyfine ve de rengine kan.
Konuyu Paylaşın :

Yorum Gönder

YASAL DUYURU

SİTEDEKİ İÇERİKLER ÇEŞİTLİ SİTELERDEN ALINTI ALINMIŞTIR ÜYELERİMİZİN DİKKATİNE

bing

Your SEO optimized title page contents