Film Sunmak Bizim İşimiz Hoş Geldin!

Film veya Müzik Ara

Berkan - Mektup dinle


Berkan - Mektup Elimde bi zarf içinde bi mektup gönderen sen yazıyor açmaya çok korkuyorum sonu bir vedaya benziyor son bir şansım daha var sanıyordum aşk denilen kumarda sevgimin bedeli yeter sanıyordum masadan galip kalkmaya aciz bedenim hazır değil ayrılığa ürkek yüreğim katlanamaz yoluna elimde değil seviyorum seni bize kıyma melek yüzlü kadınım elimde bi zarf içinde bi mektup gönderen sen yazıyor açmaya çok korkuyorum sonu vedaya benziyor son bir şansım daha var sanıyordum aşk denilen kumarda sevgimin bedeli yeter sanıyordum masadan galip kalkmaya aciz bedenim hazır değil ayrılığa ürkek yüreğim katlanamaz yoluna elimde değil seviyorum seni bize kıyma melek yüzlü kadınım aciz bedenim hazır değil ayrılığa ürkek yüreğim katlanamaz yoluna elimde değil seviyorum seni bize kıyma melek yüzlü kadınım aciz bedenim hazır değil ayrılığa ürkek yüreğim katlanamaz yoluna elimde değil seviyorum seni bize kıyma melek yüzlü kadınım gitme melek yüzlü kadınım
Konuyu Paylaşın :

Yorum Gönder

YASAL DUYURU

SİTEDEKİ İÇERİKLER ÇEŞİTLİ SİTELERDEN ALINTI ALINMIŞTIR ÜYELERİMİZİN DİKKATİNE

bing

Your SEO optimized title page contents