Film Sunmak Bizim İşimiz Hoş Geldin!

Film veya Müzik Ara

Elvan Günaydın - Yağmuru Dinle


Elvan Günaydın - Yağmuru Dinle Her damlası gözümden düşer Benim için yağmuru dinle Her yangın kalbimden kıvılcım Benim yerime yanmayı dene Benim yerime koy kendini Sensizlik nasıl bir şey hisset Kes kanasın kalbim bin parça Bana sensizliği öğret Yağmur dinmiyor şehrimde Bu nasıl bir şey söylesene Ya yolun düşsün gönlüme Ya yağmuru dinle her gece Yağmur dinmiyor şehrimde Bu nasıl bir şey söylesene Ya yolun düşsün gönlüme Ya yağmuru dinle her gece Yağmuru dinle Her damlası gözümden düşer Benim için yağmuru dinle Her yangın kalbimden kıvılcım Benim yerime yanmayı dene Benim yerime koy kendini Sensizlik nasıl bir şey hisset Kes kanasın kalbim bin parça Bana sensizliği öğret Yağmur dinmiyor şehrimde Bu nasıl bir şey söylesene Ya yolun düşsün gönlüme Ya yağmuru dinle her gece Yağmur dinmiyor şehrimde Bu nasıl bir şey söylesene Ya yolun düşsün gönlüme Ya yağmuru dinle her gece Yağmuru dinle Yağmur dinmiyor şehrimde Bu nasıl bir şey söylesene Ya yolun düşsün gönlüme Ya yağmuru dinle her gece Yağmuru dinle Dinle,Elvan Günaydın,İndir,Klip İzle,Mp3 Dinle,Müzik Dinle,Pop Müzik,Söz,Sözleri,Video Klip,Yağmuru Dinle,Şarkı Dinle,Şarkı Sözü,Şarkıları,Şarkı
Konuyu Paylaşın :

Yorum Gönder

YASAL DUYURU

SİTEDEKİ İÇERİKLER ÇEŞİTLİ SİTELERDEN ALINTI ALINMIŞTIR ÜYELERİMİZİN DİKKATİNE

bing

Your SEO optimized title page contents