Film Sunmak Bizim İşimiz Hoş Geldin!

Film veya Müzik Ara

Fikret Kızılok - Ama Babacığım


Fikret Kızılok - Ama Babacığım Bir bakarsın oyuncağın kırılmış Arkadaşın sana küsmüş darılmış Kavga etmiş; kaşın, gözün yarılmış Yaşlı gözlerle bana gelip sakın üzülme yavrum Böyle büyür insanlar; ağlamak çare değil Zaman değirmenini durdurmak kolay değil Ama babacığım Sendeki sen sana soru sorunca Bir masalda kurt kuzuyu kapınca Uçan balon ellerinden kaçınca Yaşlı gözlerle bana gelip sakın üzülme yavrum Böyle büyür insanlar; ağlamak çare değil Zaman değirmenini durdurmak kolay değil Ama babacığım Sendeki sen sana soru sorunca Ortaçağı Galile'yi bilince Okuduğun İnce Memed olunca Yaşlı gözlerle bana gelip sakın üzülme yavrum Böyle büyür insanlar; ağlamak çare değil Zaman değirmenini durdurmak kolay değil Ama babacığım Oyunlarda mızıkçılık olunca Terli terli soğuk suyu içince Hastalanıp yataklara düşünce Yaşlı gözlerle bana gelip sakın üzülme yavrum Böyle büyür insanlar; ağlamak çare değil Zaman değirmenini durdurmak kolay değil Ama babacığım Pırıl pırıl bir ilk bahar gününde İlk aşkının gerçeğinde düşünde Bir burukluk varsa eğer içinde Yaşlı gözlerle bana gelip sakın üzülme yavrum Böyle büyür insanlar; ağlamak çare değil Zaman değirmenini durdurmak kolay değil Ama babacığım Yaşadığın, gördüklerin dışında Mutluluğu kuytularda bulunca Oysa herkes başka başka olunca Yaşlı gözlerle bana gelip sakın üzülme oğlum Böyle büyür çocuklar; ağlamak çare değil Zaman değirmenini durdurmak kolay değil Ama babacığım
Konuyu Paylaşın :

Yorum Gönder

YASAL DUYURU

SİTEDEKİ İÇERİKLER ÇEŞİTLİ SİTELERDEN ALINTI ALINMIŞTIR ÜYELERİMİZİN DİKKATİNE

bing

Your SEO optimized title page contents